Lunch på stan.

Hejsan.

Har vart framme på stan en sväng.. Tog typ en kvart extra att gå bara för att det snöade så och det var inte nåt plogat på trotoarerna!

Möte Rask och åt en lunch på Henrys. Det blev en varm kycklingtoast med sallad. Gott!
handlade en ljuslykta, ett nytt armband och lite msåt och gott.
Hittade ett bar skitsnygga jeans på Gina.. Dem skulle vara snygga att ha på mig nästa helg om jag hittar något snygg överdel att ha på mig...undra om jag har råd att köpa det nu?!.. kanske.. =) Får skrapa ihop mina sista kronor och se vad jag har råd till ! Annars så får man ju faktiskt lön nästa vecka.. kanske kan hålla mig tills då! =)


Så här ser jag ut i dag!  =)

Nu ska jag vila en stund innan det är dags för jobb från klockan 17.00 i servering/bar!

 

Ha en bra lödag! kram / S


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fint kort på dig :)

2010-02-21 @ 11:44:58
Postat av: lovisa

jag såg på reklamen att dom fått in svin snygga jeans var det några av dom eller? jag tänkte gå lite på stan någon dag och försöka hitta mig något jag kan ha i helgen lust att hänga med?

2010-02-21 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0