Heeeelg.

Fredag, skönt!
Har vart i skolan hela förmiddagen. Ska jobba om två timmar, i köket!
Jag och Mamma gjorde pizza här hemma i går så jag ska strax väma upp resterna, äta och kolla på en film och bara vila innan det är dags för jobb!!

Har fått skitont i halsen, har inte kunnat träna på två dagar så hoppas det är bättre tills i morogn. Vill inte missa fotbollsträningen!
Har även prov i data på måndag, så ska öva på det lite i morgon med.

På söndag har jag och Rickard vart tillsammans i 2 år. Så då blir det nog mest mys och lugnt!

 

I dag är det som sagt fredag och i dag fyller min käre vän Matilda, Rask, Rasken.. kalla henne vad du vill!! =)

22 ÅR GRATTIS GRATTIS, HOPPAS DU FÅR EN SKITBRA KVÄLL MED BRUDARNA!!


Kommentarer
Postat av: rasken

HALLOOOO!!! tackar tackar :D och GRATTIS till er själva som firar idag!! jag jobbade hela fredagen och igår va det fullt ös, men jag ringer dig i morgon kväll när jag slutat jobbet? kommer hem om två veckor och hälsar på också :) men det har jag sagt ju.. pusspusspuss

2010-02-07 @ 22:56:55
URL: http://thecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0