30-års party i Skövde

Helgen har gått förbi snabbare än någonsin. Men anntar att den går så snabbt bara för man vart ledig!
Fredagen innehöll skola, träning och mys hos pappa i Rackeby med god mat och film !
Lördagen var det dags att hoppa upp redan runt åtta. frukost och sen fotbollsträning.
Klockan 18.00 kom mina systrar hem till mig för lite förfest och prat innan pappa körde mig och hela min syskonskara till Skövde. Eller rättare sagt Husaren i Skövde. För min kusin Christians 30-års fest!
Amerikansk buffe, uppträdanden och drinkar. En rolig och lyckad kväll som tog slut alldeles för tidigt!



Kommentarer
Postat av: rasken

fan vad fina ni är systrarna sjöström! och DÄÄMN vad snygg malin är i håret.. grrr

2010-02-02 @ 00:12:40
URL: http://thecat.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin har ju s.k. champinjonklippning

2010-02-04 @ 18:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0