Förlåt för dålig uppdatering.

HEJ !

Har inte haft lust att skriva på ett tag, har haft en massa annat för mig!
Men i dag läste jag runt på lite kompisars bloggar och då kom lusten smygande tillbaks litegran...

I går hade vi seriepremiär med fotbollen. Vi spelade mot Wargön och vann med 4-1.
Jag gjorde en bra första halvlek, jag gjorde till och med ett mål . Andra halvleken hände något och jag tappade motivationen helt och gjorde säkert min sämsta halvlek någonsin.
Ska träna hårt i veckan och på söndag spelar vi mot Vänersborg och då jäääävlar! =)

I dag blir det datakunskap och sen kommer nog Sandra hit på lunch.
I eftermiddag blir det matte och sen träning nere på Degeberg !

Syster Josse, Jag och Thea modeller på Gina !



Ha en bra dag ! kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0