Sista för i kväll...

Min älggryta står och putrar på spisen, kl 19 har den stått i ca 2timmar så då borde den vara klar. Ska skala potatis och ringa mamma och be henne ta med henne potatispress.
hehehe.. dåligt av min som är kock att jag inte har nån sån vaa!!?.. Men det har liksom aldrig blivit av.



Pratade precis med nån sån där frågenisse i telefonen som ringde upp mig. Jag tänkte att jag kan ju svara ja då och svara på hans jävla frågor.
Han var utlänning och jag fick fråga -vad sa du efter alla hans frågor och det tog ca 30 min. Sista gången jag tackar ja till att svara på frågor !

Nu ska jag strax äta middagen!

Ha en bra torsdagskväll, Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0