Simma.. är sköööönt !

Goddag snyggingar!

Tänkte snart dra i väg och simma. Ser ut som om jag blir ensam i dag! Skitsamma, det spelar ingen roll..
Nej nu ringde jag Thea och hon ville följa med ! =)

Ganska skönt att simma med nån och prata lite och sådär.. Ska basta sen efter också så skööönt!


Jag, Thea och Anneli !


Haha tro det eller ej men i dag lyssnade jag på första jullåten! Jag vet att det är väldigt tidigt men det är så himmla mysigt...
Jag längtar till jul och att hösten äntligen är här älskar jag! Långa höstpromenader, åka till badhuset, träna, mysiga filmkvällar! Kan det bli bättre !? PLUS att man får tända en massa ljus ! =)


ha en bra onsdag! kram / S

Kommentarer
Postat av: lovisa

Va fan sara, det är ju långt kvar till jul, inga mer julsånger nu :) jag hänger med och simmar/tränar nästa gång. vi hörs ha det gött nu i turkiet

2009-09-30 @ 13:13:22
URL: http://baralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0