Sälja använda trosor...

HAHAH.. Ja ni läste rätt.

Häromdagen kom vi in på ämnet sex på jobbet.. och en av min arbetskamrater berättade att hon hade läst i en veckotidning att en helt vanlig tjej tjännade en massa pengar på att ta kort på sig själv i ett par trosor och sendan sälja dem använda till en massa folk(killar mest gissar jag på?!) runt om i hela Sverige!



Jag trodde hon skämtade först men det visade sig vara sant. uschh snuskigt tänkte jag... att hon säljer använda trosor. Men sen när jag tänkte om så haha är ju det det minst snuskigaste som har med "intim säljning" att göra.
man visar ju inte sig själv på nåt viss utan bara ett kort på där nere med trosorna på !

Det som är snusigt i det hela är ju alla äckliga killar, män, gubbar? som köper dessa trosor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0