Ledig !

Goddag..

har sovit kasst i natt pga min förskylning. Men mitt supernässpray som jag införskaffade sist vi var i Thailand är sjuktbra ! Så använder det så fort det känns för jobbigt att andas!
På tal om Thailand så är nog två goda vänner till mig framme i Bangkok nu.. Hoppas deras flyggresa gick bra!


Matilda A och jag i Thailand Jan-09



Just nu tvättar jag för fullt nere i källaren, när jag har slängt in nästa tvätt ska jag cykla till affären och handla bla detta .

Älggrytbitar
morötter
lagerblad
brocoli
grädde

Kommer inte ihåg allt men hittade ett recept som såg så jättegott ut ni ska få det efter jag har ätit rätten om den är god ! Ska nämligen bjuda Rickard och min mamma på middag i kväll. Älggryta med kantareller ! =)

Innan det kanske jag ska ta med Wilma till  badhuset och leka lite om jag orkar vill säga. Det är ganska jobbigt att vara förskyld när det blir så där tungt i huvudet och man får huvudvärk och skit.... Men just nu känns det okej!

Hoppas ni alla är friska ! Kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0