JUL?

En sak som jag har börjat tänka på nu är hur det kommer bli i jul i år?
För första gången i hela mitt liv vet jag inte hur vi ska fira jul !
Vi i min familj har ju jämnt vart så himmla tradionella.. jämnt gjort åtminstonde nästan samma saker år efter år.. Jag tycker det är mysigat så.. 
Och nu när min mamma och pappa inte bor  tillsammans längre och ska skilja sig.. eller dem höller på att skiljer sig... Så kommer det inte alls bli samma sak...

Jag vill ju att det ska vara som varje jul att alla är tillsammans ute i Rackeby och äter god mat, spelar spel och öppnar julklappar...

Jaja, jag hoppas det löser sig och att det till slut blir iaf nästan lika bra som alla andra våra jular !

Tur att jag har min älskade sambo !
Puss & Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0