Hej Sverige!

God morgon.. vakna för ungefär en timme sen. Har ätit frukost och ska strax hoppa in i duschen!
Är igentligen ledig i dag men vi hade två stora sälskap på resturangen så jag hoppas in typ 2 timmar och hjälper Sofia så inte hon hamnar i skiten! hehe...

Ska som sagt strax duscha sen ska jag börja dagen med en 5:an i Råda med min syster Malin! Efter det behöver jag åka till ett apotek och hitta nåt jävligt braoch starkt till min näsa/hals och sen även solkräm med solskyddsfaktor 10 eller 15..

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. I går när jag cykla hem i från jobbet vid 22 regna det och blåste storm med i dag är det alldeles blått ute och SOLEN lysser det tycker vi om !


Hörs senare! Ha en bra dag, kram / S


Jag hemma, på väg ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0