Forfarande inte frisk..

Är fortfarande helt täpt i nästan. Jag går verkligen på nässpray nu! Så fort det börjar bli täppt så tar jag mer. jag vet det är inte så bra men jag kan inte andas annars!
I dag har jag ont i halsen också.

Jag ber till gud och hoppas att jag hinner bli frisk nu i veckan så det inte blir värre nu när vi ska åka på lördag!!!


Jaha i helgen har jag jobbat men hann med housekvällen på Strand i lördags iaf. Det var skoj men inte suuperskoj som jag hade tänkt mig.. Alla har ju snackat så mkt om att det ska vara så jävla bra, så man hade väl kanske lite för höga förväntningar!

I dag ska jag ta det lugnt. Fixa lite här hemma.. byta sängkläder, diska och sen laga lite lunch. kl 15.00 ska jag jobba


Ha en bra måndag! Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0