Vrida tillbaka 1 h

Ja, ni har väl inte glömmt att vrida tillbaka klockan en timma? NU är det ju dags för vintertid!
Skööönt att få sova en timme extra. Det slutade med att jag gick ut i går iaf, det var riktigt skoj!!

Nu Grejar jag lite här hemma. Rickard ligger i soffan och tittat på AIK. Det vankas lunch i Sjöström/Kanyos lägenhet. Det står en Stinas kyckling i ungen och snart ska jag koka upp vatten till min couscous och brocoli.

I kväll är det personalfest för oss som jobbar på Krog och Kompani. Först blir det bowling sen middag och efter det ska vi nog vidare hem till nån och drika och köra lite lekar tror jag ! =)
Det blir nog trevligt men ganska lugnt för min del.. trött sen i går och skulle helst av allt bara vilja dricka cola hela kvällen!

Om ni undrar varför vi ska festa på en söndag så är fallet så att söndagar är den enda dagen som våran restaurang har stängt och så är det nog på dem flesta restauranger så då festar restaurangfolk på söndagar istället !!! =)


Ha en bra och mysig söndag! / S


Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv; ja verkligen :/ kändes skönt att få åka hem och jag ångra inte en sekund att jag stack iväg så tidigt!

2009-10-26 @ 13:38:26
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0