Varför blogga?

Jag började blogga på nattstad.se för skitlängesen! Sen direkt efter skolan reste jag till Amsterdam och började jobba som au pair. Efter ca ett halvår  flyttade jag tillbaka till Svergie och då slutade jag!



Så en dag kom jag på att jag hade bloggat under min till i Holland. Så jag gick in och läste om allt jag hade gjort
och vart med om.

Och det var skitskoj att kunna gå tillbaka så i tiden och läsa om allting! för man glömmer faktsikt en hel del med tiden!

Efter det bestämmde jag mig för att börja blogga igen. Så igentligen skriver jag mest blogg för min egna skulle men det är ju lite kul att andra vill läsa vad man pysslar med också!

Det finns så många konstiga bloggar så man slutar aldrig att förvånas!


Varför bloggar du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0