tomtegröt och vipkväll

I dag ble det tomtegröt till lunch.. med mjölk och kanel på! Det var jättegott!


I kväll får det bli nåt riktigt gott kött med rotfrukter i ugnen och en grönpepparsås till !!
Efter jag och Rickard har ätit middag ska han åka och träna och jag sak träffa Lovisa och Linda och gå till Gina Tricote för dem har VIP- kväll där ifrån klockan 18.00. Vilket innebär 20% på ALLT!
Och jag menar det är ju redan skitbilligt där så det är ju riktigt bra priser då!

Det jag sak köpa är:
Svarta tights
En skön lite längre vardags tunika
Några fins trosor?!


Denna härliga torsdagskvällen kommer att avslutas hemma hos Lovisa och Daniel med nåt gott tilltugg chips? och film!!=)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh ny header är det tommy som fixat den eller?

2009-10-30 @ 10:44:02
URL: http://baralovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser gott ut :)

2009-10-30 @ 14:14:53
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0