NYÅR 2010??!?

hehe jag vet att det är ett tag kvar men vi brukar alltid bestämma oss i sista sekund vad vi ska göra på nyår!
Så i år har jag faktiskt redan börjat titta på vad man kan göra!
Och det som lockar mig mest är en hälig SPA-resa med 1 eller 2 nätter med min älskling!
Härliga 3 rättersmiddagar med gott vin och nån skön behandling ! Kan det bli så mkt bättre?!

Sist vi var på spa var vi på Särö Källa utanför Göteborg och det var riktigt bra! Vi får se vad det blir i år!



Får se vad Rickard tycker om detta. Men han är nog allt också lite sugen!! =)

Kommentarer
Postat av: Charlie

hm de beror på vilka du syftar på?



:D jaaa tack så mycket iaf hih

2009-10-12 @ 21:19:23
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0