Mysssssonsdag!

Älskar att bo tillsammans med min älsakde sambo Rickard! Vi har nyss kommit hem efter en tur hos Rickards mormor där han har sin båt. Vi har grejat lite med den och så blev det så klart en fika hos Gerd när vi ändå var där!!
Sen handla vi lite mat och köpte en ny film som vi ska se på i kväll !!
Ska börja med middagen nu här, det blir stekt kycklingfile med klyftpotatis och kantarellsås (som jag har plockat)
Resten av denna kväll kommer jag att tillbringa i våran soffa efter middagen!! =)


Mina nya mysskor som jag köpte i går !

Detta är jag precis nuuuuuu! Osminkad och jäkligt trött  !



Ha en skönt onsdags kväll! Kram / S


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhja, hund är mysigt. Man får så mycket tillbaka. :)



Mysiga skor. Får man fråga vart du hittade dom? :)

2009-10-21 @ 19:51:13
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0