mitten av veckan...

Jaa, nu har redan halva veckan gått.. Det känns som om det var måndag i går.. varför går tiden jämnt så jäkla snabbt.. många dagar hinner jag inte ens göra allt som jag planerat att göra!!

Försov mig i dag.. hade ställt klockan på halv 10 och tänkte snosa i 10min men istället stänger jag av telefonen och somnar om. vaknar 10 min innan Lovisa ska hämta upp mig. Jag hoppas upp ut sängen och slänger ner träningskläder/badkläder i väskan, trycker i mig en macka och sen byter jag om.

Nu har jag kommit hem ifrån en heldag med Lovisa.
Vi har spenderat mesta tiden på badhuset, först ca 1h styrketräning sen låg vi i varmvattenbassängen ett bra tag och snacka en massa eftersom vi inte har setts på ett bra tag!
Efter det var det duch och bastu och sen en häääärlig lunch på Hos Mimmis ! Dem har en sktigoo pastarätt där med curry, bannan, kyckling och jordnötter! Mee lovee!

Vi avsluta våran dag med ett besök på komvux och hämta lite viktiga papper och sådär!

Fina Lovisa på min och Rickas föddelsedagsfest !


Lovisa och jag har vart vänner sen vi var pyttesmå! =)


See you later / S


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

JA jag vet! Känns så kul :D Längtar!

2009-10-21 @ 16:07:53
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jo sicka en bild eller flera till tompa. Jag har redan kommit på ett tema till din blogg kommer nog bli bra. Men det kanske tar ett tag eftersom han dator e pajj!. vi hörs babe! puss

2009-10-21 @ 16:20:40
URL: http://baralovisa.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: okej :)

jag går i skolan



love

2009-10-21 @ 16:52:24
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0