Måndag = ny vecka!

Godmorgon..

Efter att ha rest en hel natt somnade jag och Rickard klockan nio i går kväll och i dag vaknade jag klockan 09.00.
Jag har alltså sovit i tolv timmar! Jag känner mig ganska utvilad faktiskt! =)

I dag är jag ledig så nu ska jag börja med en morgon promenad. Eftersom vi var så trötta i går så inhandla vi bara det nödvädigate för att kunna laga till tacos och mjölk! Så ska handla på hemvägen också !

Ska ha en riktigt sån där träningsdag i dag för all den goda maten och all den goda ölen och DRINKARNA den senaste veckan måste ha satt ett litet spår i min kropp !

så efter lunch runt 15.00 tiden blir det gymet och sen simma med syster Malin på badhuset!
I kväll innan middagen blir det en springrunda i spåret med Rickard och sen en härlig middag som kommer att bestå av antigen kyckling eller laxspett. Troligtvis det sistnämda för det är jag så jäkla sugen på !!!




Hoppas ni kommer att få en lika härlig måndag som jag ! =) Kram/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0