Lipa till film..

Kollade på en tjejfilm på dagen i går innan jag skulle åka till jobbet. Kom på mig själv typ sitta och smålipa för vissa grejer var så söta och fina. Det var liksom inte för att nån dog eller gjorde nåt dumt utan för att en människa sa nåt fint till nån annan eller om nån annan. Halllååå vad är det med mig??

Sen på kvällen när jag kom hem vid 23 tiden kollade jag på en till tjejfilm i sängen och nä Rickard hade somnat kom det igen så fort det hände något i filmen. Helt sjukt jag brukar aldrig gråta eller lipa... det har tydligen ändrats på?!? ...


Det är nästan värst när jag ska titta på AnimalPlanet, då kommer det ofta lite tårar!! Det är så synd om alla djur som bli illa behandlade, som man kan se revbenen på... uschh jäkla människor till att misshandla sina djur.. Dem borde skjutas !!!

Brukar ni gråta när ni ser nån fin eller sorlig film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0