La pasta and la skoga!

Goddag gott folk !

Slutade närmare 3 i natt och möte upp Rickard vid grillen, köpte lite käk och drog hem och åt. Efter det somna jag så jäkla gött =)

Nu är klockan strax halv två och jag funderas på att laga en snabb lunch, typ nån pastarätt? Vilken pastarätt är din favorit?



Ska ringa min syster snart och åka ut till rackeby och ta ut Moses (min systers hund) i skogen.

Så jäkla underbart att gå i skogen en härlig höstdag. Färgerna är så vackra och luften är så ren. Renare än vad den är där... mitt ute i igenstans det kan den fan inte vara !!


I kväll blir det fjärde Falck filmen och chips, dipp och cola ! Det är jag värd =)


Kommentarer
Postat av: Charlie

i pastavärlden så är de lätt carbonara :D

2009-10-19 @ 01:31:53
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0