I morgon blir det värme =)

Goddag!

I dag är det äntligen fredag vilket betyder att det är dagen innan vi ska åka utomlands!
När jag har skrivit klart det här inlägget så måste jag röja ute på våran balkong för nästa vecka ska dem börja renovera den så det måste vara tomt där ute. Jobbigt för i sommras la vi in typ ett trägolv på balkongen!

Aja, skitsamma allt ska bort iaf!

Sen ska jag även hinna packa i dag!! Lite nu innan jag ska jobba och sen lite i kväll när jag kommer hem vid typ 23 tiden !

I morgon drar vi nog ifrån Lidköping runt 09.30 tiden och åker till Skövde och därifrån X2000 till Stockholmoo!

Jag har mkt att göra så bäst jag drar, HA en bra fredag! Kram / S


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha det super bra på semestern nu min VÄN :) Hälsa din man. Kram

2009-10-02 @ 16:54:29
URL: http://annelisynnerdahl.blogg.se/
Postat av: Katrina

Sköt om er och NJUT nu! Ha det king. Love u

2009-10-02 @ 17:37:55
Postat av: B E X

Hej! Hoppas allt är bra med dig :) Svara gärna på "dagens fråga" i min blogg. Det skulle vara kul att se resultatet av vad ni tycker. Kram =)

2009-10-12 @ 13:39:57
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0