God morgon säger jag...

och klockan är halv tolv.. Jag vet men ärligt jag vaknade för ca 40min sen. Jag vet inte varför jag har börjat sova så länge. Förut fick jag jämnt upp runt nio tiden men nu.. nu vet jag ionte vad som har hänt!!?
Jag går ju liksom inte och lägger mig specillt sent heller.. runt 24 tiden brukar det bli!!

Aja nog talat om det.. nu är det så här att jag har hittat tradera.com haha tänker ni det har ju funnits skitlänge.
Men jag är inte så jävla bra på datorer så när jag fann denna roloiga sida så har jag vart inne och lagt bud på ett antal grejer. Här kommer 2 olika telefoner som jag lagt bud på bara för att dem är så oootroligt söta!!!


Vist är dem söta, vilken tycker ni ät finast??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0