Glad människa!

Jag kan inte säga så mycket annat än att jag är väldigt glad och lycklig just nu..
Vet inte vad det är... men min kropp känner sig jäkligt nöjd helt enkelt !

Just nu står Rickard i duschen, han ska till gbg och se fotboll. Jag bakar en äpplepaj som snart ska ställas in i ugnen så man kan smaka på den i kväll !!

I eftermiddag blir det som sagt stryketräning. i dag kör jag ben och mage !



I kväll halv sju ska jag nog hem till Josse och vara barnvakt åt lilla Wilmis !!


Wilma föra julen, då var hon lucia !!


Klockan 21.00 har jag bestämmt med Tina att vi ska ses på skype så vi kan prata lite! Det ska bli skoj att höra hur hon har haft det i Atlanta och om hon är nervös innför sin första arbetsdag i Florida i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0