fotbollsträning,staden, kalas, hemma, jobb

Goddagen, har provtränat med Rackeby i dag! Det var skoj men inte många ifrån damlaget som var med i dag.. ska träna nästa lördag med så får vi se hur det blir!


Efter fotbollen drog jag och Josse fram på stan. Köpte mysiga fårtofflor till Wilma eftersom jag skulle på kalas hos dem sen! Kunnde inte köpa så mkt mer eftersom våran semester har tagit nästan hela min lön, så resten av mina slantar måste jag spara till mat och sånt där viktigt som man kan behöva när man bor i en lägenhet tillsammans med sin sambo.

Är äntligen hemma efter kalaset för Wilma som fyllt 2. Ska strax cykla till jobbet, börjar klockan 18.00 i dga och jobbar nog till vi stänger så slutar väl runt 03.00 i natt!? skoj heeee....

Men i morgon är man ledig så det ska bli skönt att bara ta det lugnt. Ta en tur i spåret, hälsa på pappa i Rackeby och se hur det går med hans nya kamin och så hittar vi nog på nåt mer mysigt!! =)


Dags att dra till jobbet iaf !!

Kram / S

Kommentarer
Postat av: äpplet

HAHAH jag trodde först att det stod, att du skulle se hur det går med din pappas nya KANIN! :P HAHA!

2009-10-18 @ 09:10:50
Postat av: sara

AHAHHAHAHA! det hade vart skoj !!

2009-10-18 @ 13:07:40
URL: http://tillmigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0