Börja dagen med träning!

Gick upp nio i morse fastän jag inte somna föräns runt tre tiden i natt!
Var kvar på jobbet och tittade på Uno i går, det var bra!!

Befann mig på Dalängeskolan halv tio för fotbollsträning!! Det var hårt och jag svettades säkert 5 liter! =)

Nu är man hemma igen. Lagar mat, köttfärsås och makaroner får det blir till lunch i dag!
Ett tips till er som tycker om köttfärsås är att ha i Arlas lätt creme frauche med smaken paprika&chili.


Blir svingott, speciellt när min älskade sambo gör det. Jag gör all mat hemma förutom köttfärsås för det är han king på !!

SÅ dags att äta.. See you later!

Kommentarer
Postat av: valdrin

nej. jag har bara redgerat bilderna.. var med på min tävling på mondag så kan du också få en bild fixad av mig. ha det bra

2009-10-31 @ 17:00:17
URL: http://valdrinhoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0