Tvättar..

Hej och håå!

För tillfället tvättar jag och att bo på fjärde våningen och springa upp och ner varannan timme är sådär skoj.
Rickard prata om att köpa en tvättmaskien men vi får se.. vi har ju inte så jättestort badrum och dessutom komemr elräkningen bli ännu dyrare... så kanske får hålla oss till tvätttiderna i källaren ett tag till. Eftersom jag börjar läsa i januari !!

När jag har tvättat klart, runt 13.00 tiden ska jag åka till badhuset och träna! Det ska bli gött har ju vart sjuk ett tag men nu är det ganska bra, bara ltie snuva!


kvart över 4 ska jag träffa Matilda och Lovisa, vi ska ta en promenad och prata av oss lite. I morgon åker ju Matilda och hennes boy på lite semester i London så då ser man inte henne på några dar..

Och klockan 5.. DÅ ska jag återingen ta på mig mitt headset och snacka med Tina över skype i nån timme ! LÄNGAR!

Katrina, jag, Lovisa och Thea !



På återseende ! KRAM/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0