Tisdag och ledig!

Goddag. Klockan är runt fyra och nu kom min älskling hem! =) Vi ska åka och hälsa på Gerd (Rickards mormor) som fyllt år!!

Under dagen har jag fixat en massa.. träffa Lovisa runt elva och åkte till komvux för att träffa en Studie och yrkes-vägledare. NU har vi fått svar på allt vi undrar över så det känns jätteskönt och nu längtar jag lite tills jag ska börja läsa!
Efter kmovux drog vi till bibblan och fixa varsinna lånekort där. Lånade boken Åse tror jag den hete?!
Sen var det bara träningen kvar. Vi körde ett styrkepassa på badhuset!

Lovsa släppte av mig vid Roma (ligger precis vid oss). Där köpte jag en supergod sallad med kycklingkebab i till lunch ! Gott Gott !



Hmm.. hade vunnit en tävling på en tjejs blogg så nu måste jag hitta 3 fina bilder på mig som jag ska skicka till hennes mail så hon kan fixa dem!  Vad skoj !! =)

Ha en bra tisdagseftermiddag/ kväll. KRAM/ S


Kommentarer
Postat av: valdrin

gå in och kolla på bilden jag fixat på dig

2009-11-03 @ 21:28:27
URL: http://valdrinhoti.blogg.se/
Postat av: Gina

heej vinnare två hihijag är vinnare ett ;) måste säga att din bild blev SKIT snygg !! ha en bra kväll kram kram

2009-11-03 @ 22:34:50
URL: http://metrobloggen.se/ginazhubi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0