storstädat!!

Hej!
I dag börjar jag inte föräns senare så jag har hunnit med en massa!
började dagen med en god frukost och tittade i en massa reklam som hade kommit i går...
Klockan 11.00 hämtade Thea upp mig och vi åkte till Råda för att gå 5:an.
Efter det hämtade jag ut min nya mobil på posten.. Det var inte riktigt samma färg som på bilden på internet men det får väl gå då.. hahah !!
Jag fattar typ ingenting men jag vet hur man skriver sms och ringer och resten lär man vill sig under tiden!!



När jag kom hem lagade jag god lunch som bestod utav köttfärssås och makaroner! Det är alltid lika gott!! =)
Efter maten har jag bäddat sänge, dammsugit, tvättat golven, dammat av och gjort en massa annat nödvändigt så nu är det bara disken kvar och den var Rickard ta sen när han kommer hem! hheheh!

Nu ska jag slappa i soffan med min braiga bok, Åse innan det är dags för jobb !!




På återsende ! KRAM / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0