Seg dagen efter..

Ja kan inte säga annat än att det var en jätterolig kväll i går! Bowlingen var mycket rolig jag var dock inte lika bra som förra söndagen på personalfesten!

Att man hade skoj i går får man lida för i dag. Men jag tog det faktiskt ganska lugnt i går och är inte nåt bakis idag! Bara så jäkla trött. Det blir jag jämnt!!

Bilder på gårdagens fest lägger jag ut senare när älskling har kommit hem ifrån Göteborg med kameran!


Nu kommer min syster snart och hämtar mig då blir det hämntmat och ut till rackeby och mysa framför den ööpna spisen och sen se en film!!

Ha en mysig söndag! KRAM / S

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Åh, bowla! Var evigheter sen! Det är ju hur roligt som helst :) Verkar som att du hade en grymt bra kväll!

2009-11-01 @ 15:10:37
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0