New moon

Den var okej. Men fakitskt lite seg! Men det är en fin film som handlar om kärlek! Och jag verkligen ÄLSKAR kärleksfilmer.
Vilket det aldrig blir för mycket utav hemma hos oss. Rickard tycker INTE om kärleksfilmer, han vill bara se filmer med blod i...
En favoritkärleksfilm som jag har är "Dagboken" , The notebok.  Riktigt bra !

Nu har jag precis kommit hem ifrån bion.. Ska slänga mig i soffan nu, älskling kommer snart hem med mat. Är inte speciellt hungrig men har inte ätit alls mkt så borde nog äta !



I morgon blir det till att ställa klockan, ska ut och spring i spåret. Snälla gud låt det inte regna i morgon!
Klockan 15.00 börjar jag jobba i morgon och sen blir det jobb hela helgen.. =/ segt!


Ha en bra onsdagskväll ! KRAM/ S

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hallåå där sötnos :)



Ja jag har familj där :D Massor. Så det blir hur mysigt som helst. Dom bor i San Antonio, Texas :)



Jag tror inte du förstår hur mkt jag avundas av människor som verkligen ORKAR att träna eller som du tycker det är kul. Jag vet inte hur jag ska göra för att tycka det är kul :/

2009-11-26 @ 09:30:37
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0