Löprunda i regn!?

Goddagens!
Vaknade för ett ganska bra tag sen men sitter fortfarande med morgonrocken på...Har ätit frukost för en stund sen och måste vänta lite innan magen är redo för springturen! Det sista jag vill är att få hål under en springtur, hatart !
Då och då kommer det regnskurar, jag hoppas för guds skull att det kunnde vara uppehåll en liten stund så man slipper bli pissesur!



Ja efter springturen ska jag hem och duscha och äta lunch. Klockan 15.00 är det jobb, i köket !



I morgon är det FREDAG! det betyder så klart jobb! Men i morgon börjar jag inte föräns 18.00 så då hinner jag med spinningen klockan 12.00 och sen plocka mossa och göra adventsfint hemma i lyan! =)


ha en bra torsdag!  KRAM / S

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon sötnos :) Det känns som att jag prövat allt möjlig men det känns endå inte kul liksom och varje gång jag ska träna så behöver jag någon som "drar" med mig till träningen :)



Hehe jaa det är kul precis då "måste" man åka dit ;) Super kul faktiskt! Jaaa vi ska fira jul ocgh nyår. Vad har du för julplaner?

2009-11-27 @ 09:55:40
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Leia ♥

Klarade du dig från regnet?

2009-11-27 @ 16:23:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0