Lööööördag!

Goddag! Åt frukost för ett stund sen. Inväntar tills magen säger att det är okej att dra ut och springa en runda i spåret ! Hade fotbollsträning i morse men hoppade den i dag.. min syrra skulle inte med och jag kännde inte för att åka ensam!



Så här hett är jag när jag precis har vaknat ! =)

Så det får bli en lång joggingrunda ute i det härliga vädret!!
Tro det eller ej men i dag är et faktiskt SOL ute trots att det har regnat hela veckan! Underbart!

Sen ska jag nog köpa med mig en sallad hem. Rickard är och spelar bandy och jag har absolut igen lust att laga mat till mig själv!

Klockan 17.00 börjar jag jobba, i serveringen!


Ha en bra lördag  allesammans ! KRAM/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0