Jobbhelgen börjar om några timmar...

Hejsan! Återigen fredag  och jag ska snart göra något vettigt!
Tänkte börja med att bädda sängen och fixa till mig lite!
Hade tänkt att dra till badhuset och träna som vanligt men läste en bok i går om en tjej som tränade hemma!
Rickard är ju och jobbar så jag är själv hemma så man kanske skulle ta och passa på nu då!
Hoppa omkring i lägenheten, göra en massa situps och armhävningar och allt vad det innebär! =)
Det tror jag att jag ska köra på i dag! Och sen ta en varm låååång dusch!

jag för några år sedan på julafton!!

Efter träningpasset ska jag ta något gott att äta. Jag tror det blir pyttipanna, stekt ägg och rödbetor till lunch i dag !! =)

Klockan 15.00 är det dag för jobb. Jobbar i köket i kväll så jag kommer att komma hem ganksa tidigt iaf, elva kanske...

ha en bra fredag! KRAM / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0