Har vart sjukling i helgen!

Hej. Helgen har redan gått förbi och jag har haft skitont i halsen, snuva och lite feber hela helgen!... =(
Har jobbat både fredag och lördag men har gått på Ipren. I dag är det återigen söndag jag känner mig trött fast jag har leggat i sängen till nästan tolv i dag och tyckt synd om mig själv. Kan nog bero på att jag jobbat hela helgen även ifall jag vart sjuk..?!

I dag har jag bara ont i halsen och är förskyld så ska snart äta nåt enkelt.. typ korv med bröd eller nåt!
Sen ska jag och Thea ta oss till isstadion och titta på våra boys =) när dem spelar bandy. Första seriematchen!

I kväll blir det någon god middag och sen ska vi nog gå på bio. 2012. Det ska bli spännade att se den!



Inna jag flyttade ihop med Rickard tyckte jag inte om söndagar speciellt mkt. Men nu ÄLSKAR jag söndagar för då är jag LEDIG och då kan jag mysa och umgås med Rickard och vänner!


Vad ska ni göra denna söndagen? Nån som sett 2012, vad tyckte ni om den??

KRAM/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0