Det är lördag och jag är ledig...

men har ingen anning om vad jag ska hitta på??
Det går nästan alltid hitta nån som ska gå ut men jag vet inte om jag är så sugen på det.
Rickard ska på årsfest med sitt fotbollslag i kväll!!! Vårat lag har också lagfest i kväll, (saleby) Men eftersom jag trodde att jag skulle jobbat i kväll så anmälde jag inte mig.. synd!

Eller om jag ska mysa ner mig i soffan hemma, ensam med en bra film och något gott att äta?!
Jaa, jag får se vad som händer ganska skönt att inte ha nåt bestämt iaf..

I dag fyller morsan 51 år. Så ska hem till henne i eftermiddag runt halv 5 med lite paket och fika lite!!


Vad ska ni göra i kväll !?

KRAM/ S


Kommentarer
Postat av: Mervi

Vad roligt att se din mamma! Hälsa och gratta henne så mycket även om det blir i efterskott!

Må gott Sara!

Mervi

2009-11-08 @ 09:26:10
URL: http://merviksmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0