1 Advent

I fredags heter spinningen åkte jag hem till pappa, vi åkte it och hämta mossa i skogen och gjorde dessa fina advent arrengemang ! =) Fint vaa?


Vad tycks om min fina adventstake?



Älskar julen, så är glad att första advent är här! I dag ska jag bara inte göra någonting. Inte ens träna. Bara vara hemma. okej.. det kanske blir en promenad sen men inget annat ! =)
Klockan 16.00 ska jag till mina kusiner i Timmerstala. Björn fyller år!
Har inga planer på att stanna där länge iaf. Ska hyra en film i kväll och bara slöa ! Kanske smaka lite på mina chips som jag köpte i torsdags.. dem bara står i köket och läskar mig.. varje dag !


Kommentarer
Postat av: heehaa

Det är väl tur Sara att du har fått fyr på rätt stake...........eller?,otur kanske!.

2011-01-27 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0