Ungdomsmottagningen

Goddagens..

Började dagen med Havregynsgröt och Äppelmos. Gott !
Ungdomsmottagningen?!?!
Ingentligen låter det ganska fjantigt.. Jag ska ju trots allt fylla 22. Men jag frågade hur länge man fick gå ditt och det var tills man hade fyllt 25 så än så länge är det lugnt.
Klockan 11 var jag på ungdomsmottagningen för att hämta ut ett recept på P-piller.
Hahhaa.. Dem ska jämnt ställa en massa privata frågor om mig och om mitt och Rickard förhållande. Men det får väl gå då.. Dem har ju tystnadsplikt ändåså hehe =)

Efter det mötte jag upp Mamma så cyklade vi till badhuste och körde ett styrketräningspass!

Nu har jag vart hemma ett tag ätit god lunch som bestod av min egna älskade köttfärsås( mkt vitlök) och spagetti.
Så nu är man mätt och belåten, ska slänga mig i soffan strax och fortsätta läsa den spännande kärlekshistorian om Edward och Bella. Är fanimej beroende av dem böckerna! Sjukt bra! Så om det är folk där ute som inte har ett skit för sig. Ta tummen ur arslet och åk till bokhandlen och köp dessa böcker ! Då kommer ni att ha och göra ett litet tag framöver iaf.



I kväll blir det jobb i serveringen. Fram till runt 24.00 där nånstans.

Ha en bra tisdag! KRAM / S

Kommentarer
Postat av: Mervi

Vad mysigt att kunna träna med mamma :)

Hälsa henne så gott!

Mervi

2009-12-08 @ 22:51:17
URL: http://merviksmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0