Underbara, lediga onsdag!

God kväll !

Har haft en riktigt toppen dag! Den började redan klockan 10.00 då jag mötte upp Lovisa och Matilda utanför ica för att inhandla det nödvändiga till Lussekatter så som saffran, mjöl och annat viktigt!
Vi drog hem till Matilda och bakade världens godaste lussekatter och drack glögg!

Drog hem och läste en stund innan det var dags för vinprovning på jobbet halv 3. Det gick snabbt men det är alltid gott med lite vin =)

Halv fyra drog jag till Gina och köpte en ny skitsnygg, blå kofta! Efter det bar det av till badhuset för att återigen möta upp Lovisa och köra ett styrkepass!

Jag och älskling åt en god middag hos svärmor Karina, hennes mat är alltid lika uppskattad. Man orkar ju inte jämnt laga mat ! hhehe... Vi skyndade oss till bion och såg Luftslotter som sprängdres. Den var okej men dem andra två var bättre!



Jag har precis druckit upp den sista slaten ur min loka och jag längtar tills i morgon då jag ska få ge mig ut i spåret i skogen igen!!

Nu väntar sängen och lite mer läsning innan min skönhetsömn !


Natti natti ! Krrram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0