Torsdag, en hel dag ledig! =)

Goddagen.

Vaknade halv nio av min telefon. Det var mamma som ringde och sa att vi skulle ut på en morgon promenad!
Så det var bara till att ta sig upp, på med bekväma kläder och ner med tvätten i källaren!

En timme senare var jag hemma igen. La in en ny tvätt och åt frukost som bestod av två kokta ägg. hhaha orkade inte lägga ner så mkt energipå min frukost i dag som ni kanske märke hhehe ! =)

När jag hade tvättat klart och gjort mig redo gick jag och Lovisa in till stan och träffade Matilda R för första gången på flera månader och åt en god lunch på Henrys! Det var jätteskönt och krama om henne och prata om allt hon vart med om under sin tid ute i vilda världen!

Jag och Rask sommaren-09

 

Så nu är man hemma igen. Har fått hem pappar från komvux att jag kom in på alla kurser jag sökt så nu är det fixat och klart ockå. Nu måste man bara fixa alla böcker !

Ska bädda rent i våran säng sen ska jag lägga min och läsa! Det blir en lugn kväll  i dag känner jag! =) Är ganska seg och har skitont i armen efter sprutan i går ändå...

 

Kram Kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0