promenad och lunch på stan

Goddag! Började dagen med en god frukost och sen en promenad i skogen med mamma. Den vita frosten och solen gör att det ser ut som vi lever i ett stort glitterlandskap! Skitvackert !

NU har jag vart hemma och bytt om lite och fixat till mig ska mötta upp Linda på stan och äta lunch.
Det ksa bli riktigt gott med lite mat, är faktiskt liote hungrig igen fast det inte var så jättelängesen jag åt frukost!



Efter det ska jag träffa syster Malin. Hon åker till Aruba i morgon med sin sambo så vi måste pasa på att ses en sväng och samtidigt köpa klart våra julklappar som vi ska handla ihop till farmor och så...
Sen kommer hon hem lagom till jul brun och fin... inget avis!! =/ hmm...


Dags att dra ! På återseende, Kram / S

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;)



Hoppas allt är bra denna torsdag!

2009-12-03 @ 11:42:00
URL: http://HelloNicki.se
Postat av: äpplet

Tjena körven! Vad händer idag egentligen? SKa du till harrys på mat? Sen då? PUSS

2009-12-04 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0