Periodare..

Det här med blogg är ju alltid skoj. SKönt att få skriva av sig i bland. Men jag måste nog erskänna att jag är en riktig periodare när det gäller bloggande.
Hela denna helgen har vart min lediga helg så jag har fyllt den med annat istället för timmar framför datorn..
Så blir inte oroliga om jag inte skriver något på 3,4 dagar.. jag har bara fullt upp med annat ! hehe =)

Min helgen har vart suuuuperhärlig. Fredagen blev det spinning på dagen sen middag och en massa drinkar på Harrys med älskling, Emma och David.
På lördag var fotbollen inställd. var trött och lite bakis. Kollade film och åkte sen ut till Rackeby där jag passade på att baka pepparkakor och mysa framför brassan.
Sen kom Rickard också ut till Rackeby vi åt färska räkot och baugett.. SÅ GOTT ! Robinsson är ju ett måste om man är ledig på lördagar!

I går kväll myste vi till det med lite tacos och mys i soffan som vanligt på söndagar! =)


Har ni haft en bra helg?

KRAM / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0