Ny tv.

I dag har jag och Rickard fixat en massa.
föst och främst gick vi upp redan klockan 09.00 för att slänga in första tvätten! Sen åkte vi till en bilaffär ock köpte en ny blinkers till Rickards bil.. Jag råkade ut för en liten liten liten olycka sist jag körde den.
Det var inegn annan med i olyckan mer än en lite stolpe. Som tur var!
Sen har vi även vart och handlat och köpt en ny TV ! Så gött , skitbra bild!

NU kommer mamma när som helst. Vi ska till mina kusiner på kalas så bäst att fixa till mig !
I kväll skulle vi gått på den där Avatar på bio men det var redan slutsålt så det får bli film och mys här hemma istället !!


Vad ska ni göra i kväll? Fixat allt inför nyår?

Kommentarer
Postat av: drini

Tja! jag har gjort en kortfilm som jag lagt upp på min blogg.. Skulle vara kul att få lite feedback så titta gärna in och lämna någon kommentar

2010-01-18 @ 19:56:50
URL: http://valdrhinhoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0