måndag måndga måndag måndag måndag måndag

Goddag ! Måndag. Ny vecka!

Tog en morgon promenad och inhandlade äpplemos med.
Väl hemma gjorde jag havregryndgröt till frukost med såklart äpplemos till ! =)
Nu har jag mest bara chillat en stund. Ska fixa iordning lite hä hemma innan det är fags för springrundan i spåret! Kör nog vid stenporten i dag igen!



Sen hem och duscha av mig och dra till jobbet. Det var tydligen mkt att förbereda i dag efter helgen! Men måndagar brukar vara ganska lugna så jag ska nog allt hinna med det mesta!

Dags att ta tag it få.. =)

Ha en bra måndag!  KRAM/ S


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja, jag langtar hem massor!!

Fan orkar knappt va kvar har langre. Jobbet suger och jag har ingen att umgas med. Haha! Jag borjade umgas med nagra snubbar fran jobbet(dom enda man kan umgas med pa jobbet). Iaf, det var val trevligt, tills en stotte pa mig och grejer. Blev lite obekvamt da sa jag skippar att umgas med dom. haha.. annars ar det val fest som galler, dock tanker jag inte ga ut ensam. aha. hur ar allt dar hemma ? puss och krma

2009-12-08 @ 12:52:43
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0