Måndag 14/12

Måndag.. exakt 10 dagar kvar till julafton!! =)
Har som vanligt jobbat hela helgen och söndagar är min dag att ta igen mig. Sömn som jag inte har fått och sambo, vänner och familj som jag inte hunnit träffa ska träffas! Så jag har verkligen inte hunnit med att blogga på flera dagar!

Nu ska ajg byta om och göra mig redo för löprunda i skogen. Ska köra 2 varv i dag med lite spurter och sådär ! Gött och bli lite svettig!

Klockan 14.00 ska jag vara på jobbet för då är det möte, som vanligt?! Känns som om vi jämnt har möte..
klockan 16.00 börjar jag jobba så det är ju inte direkt nån idee att jag går hem imellan. Så i dag blir det ett lite längre jobbarpass.
Vilket det också kommer bli i morgon. Börjar klockan 12.00 och slutar runt 23.30?!  Segt.. men gött att vara ledig onsdga och torsdag iaf innan helgens jobb kommer!

Matilda A och jag, Thailand-09    =)

 

Ha en bra MÅndag, Nu ska jag ut och svettad=) ! KRAM / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0