Jobb och svininfluensavaccinet

Hej!

Har jobbat till 16.00 i dag. Vi hade julbord klockan 12 så det bliev julmat till lunch ! =) Gott !
Efer jobbet åkte jag, Rickard och Leibel till gammla brandstationen och tog vaccinet mot svininfluensan. Så nu har man det gjort! Det gjorde inte nåt ont och jag känner  mig inte nåt febrig eller så än så länge iaf!

Efter att ståt i kö i över en timme och fått sprutan körde älskling mig till stan så mötte jag upp Josse, Wilma och pappa och gick på stan en sväng och tittade på julskyltningen som jag inte ens hunnit set än. Men det var inget märkvärdigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi åka till Andreas och Linda. Jag och ut och gå med Linda och grabbarna ska se på fotboll SÅKLART!


Jag i fredags! =)


Ha en bra onsdag! KRAM/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0