JA JA JA !

Vaknade halv tio av att telefonen ringde. Det var mormor som undrade över några julklappar!
Jag blev glatt överakad när jag drog upp persijenerna(hur stavas det?!) och såg att det var helt vit ute. Nu hoppas jag att det kommer mer snö och förblir kallt så det kan få vara vit ute över jul åtminstone !!

Var ute och gick i den yrande snön med Lovisa och Matilda förut. Skönt mer frisk luft.
Jag och Lovisa ska strax ta oss till stadt och köpa biljetter till juldagen så vi kommer in ! Party party! =)

Jag och Älskling sommaren-09

Rickard kommer hem lite efter fyra då ska vi fram till stan och köpa dem sista julklapparna och sådär.
I kväll är det fotbollsträning får både min och älsklings del ! Och efter det blir det Lax till middag och mys i soffan!!


Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Hello sweetie!



Allt bra? Vad har du för dig?



Hoppas du får en super mysig fjärde advent.



Kramis

2009-12-20 @ 16:57:13
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0