extra fotbollsträning.

Goddagens..

Jobbade i går så nu är man äntligen ledig ett tag, tills efter nyår! Sköönt.
Efter att gått in på Fokis.se och tittat på alla hennes underbara bilder ifrån Thailand blir jag grymt sugen på att åak ditt igen! Ska börja spara pengar nu så jag och älskling kan åka anntingen till Thailnd eller Karibien nästa vinter.
Fast det kan ju också bli en sista minuten nu i mars/april nån gång?! =) Är grymt sugen på sol och värme iaf !!

Jag i Thailand - Januari 09


Nog talat om utomlandsresor. I dag har dem lagt in extraträning med fotbollen såhär efter jul. Så klockan 14 ska jag dra och hämta systeryster och dra och träna på idrottenshus. SKa blir gott och komma igång igen efter jul.

Ska strax börja med köttfärssås och spagetti som vi skta äta till lunch. I kväll tänke jag lafa något gott med lax !

Nån som har nåt bra recept med lax?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0