3 Advent, Lucia!

Var det i går. hade jobbat hela helgen så kännde verkligen inte för att göra något speciellt.
kvart i två tog jag på mig gåskorna och gick till isstadion och såg när älskling och hand lag spelade bandy. Dem förlorade !
Vid fem hämta pappa mig så åkte vi hem till syster Josse där blev det lussefika och Wilma som var lucia sjöng pepparkakslåten ! Vi tittade på Lucian ifrån Växsjö på tven också! Det var bra tyckte jag ! Trevlig kväll.


Runt åtta tiden var jag och Rickard hemma och tittade på Public enemies som jag inte tyckte var speciellt bra.
La mig i sängen och satte på Becuse I sad so istället, den var mycket bättre! =)


Hoppas ni hade en bra 3 Advent och Lucia ! KRAM / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0