28 december

Nu är redan julen över. Dem tre juldagarna går otroligt snabbt. Så tråkigt när man förbereder så mycket inteför julen. All inhandling av julklappar, allt bak och allt annat som ska fixas! Och så är det över på bara några timmar.
Jag är iaf nöjd med min jul. Blev lite stressigt at tåka runt till alla men redan vid 22 åkte jag och Rickard hem till våran lya och slängde oss i soffan.
Jag är skitglad över mina julklappar och jag fick i stort sett allt jag hade på min önskelista! =)

PÅ juldagen var det middag ute hos pappa i Rackeby och sen party hela kvällen med nästan alla mina härliga vänner! =)
Tog en bild från www.annelisynnerdahl.blogg.se eftersom min kamera fortfarande är död!



Annandag jul var det såklart bandy. Vila vann ! Efter det var det jobb i baren  från 18.00-03.00

Så jag har haft en fin jul ! hoppas ni också har haft det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0