23 December.

dan före dopardan.
Har som sagt glät granen och den står så fint och lyser i tv-rummet. Hade lovat bilder men kameran är död och jag kan inte hitta laddaren. Jävla skit, får be mannen min hitta den när han kommer hem ifrån jobbet ! Så ska vi se till så ni får bilder anntingen i kväll eller i morgon!

Nu ska jag strax pölsa fram i snön till jobbet och äta lite jullunch med alla mina arbetskamrater. Efter det ska jag möta upp pappa och fixa det sista tills i morgon!
I kväll det det julmys ute i Rackeby. Vi ska klä pappas gran och spela bingolotto. OM jag hinner ska jag ta en tur på längdskidor också! =) Underbart !


Jag jul för ett par år sedan!


I morgon är det ju som alla vet vår härliga JULAFTON! Den ska tillringas på dagen hos Rickards morbror med en härig jullunch och lite paketöppning för dem minsta.
PÅ kvällen blir det mys hemma hos min syster Josse, Daniel och Wilma med släkten.. eller en del av släkten iaf.
Imellan Rickards morbror och Josse ska jag hinna hem till mormor och morfar och önska dem God jul !


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR / S

Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Hello sweetie!

Imorgon är det julafton :D



Hur ser din önskelista ut?



Kramis

2009-12-23 @ 16:29:09
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Anonym

vilket härligt kort :) god jul på dig pudding

2009-12-23 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0